W sierpniu mija 10 lat od powstania agencji interaktywnej SITEIMPULSE. Z tej okazji firma przygotowała kilka atrakcyjnych niespodzianek.
1 sierpnia 2002 roku, po 4 latach działalności zniknęła z rynku marka apiri.com, przeradzając się w SITEIMPULSE. Prężny butik internetowy projektujący proste strony WWW znacznie rozszerzył działalność stając się agencją marketingu internetowego.
Obecnie SITEIMPULSE realizuje dla swoich klientów pełny zakres działań emarketingowych - od strategii obecności w Sieci, przez budowę i utrzymanie serwisów oraz aplikacji internetowych po dostarczanie contentu i reklamę on-linę.
Przez te 10 lat z usług SITEIMPULSE korzystali m.in. cash4you, Dalkia, Ernst&Young, GP Batteries, GTS, G+J, HOCHTIEF, Honda, IIR, Kamis, Kaspersky Lab, Makro, Mazda, Medicover, Nestle, Onet.pl, PAP, PB.pl, PGE, Sage, Skype, Stadion Narodowy w Warszawie.
Obok własnych systemów - takich jak CMS czy plaftorma e-commerce - SITEIMPULSE tworzy i rozwija również aplikacje on-line realizujące usługi dla webmasterów.
Z okazji 10 rocznicy powstania marki, przez cały sierpień można nabyć usługi serwisów www.monitoring-stron.pl (monitoring dostępności i prawidłowego działania serwisów internetowych) oraz www.webmastat.com ("deska rozdzielcza" webmastera) za pół ceny.
Również wszystkie projekty wyceniane indywidualne, które zostaną zamówione w sierpniu, zawierać będą dodatkowe bonusy. Pełna oferta oraz portfolio agencji są dostępne na www.siteimpulse.com.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/uslugi-za-pol-ceny-na-10-lecie-siteimpulse